Worldwide Shipping
Over 10 Years Experience
Free Customer Service +49 (0)40 1899 4311
 

BELL Visor 3-Snap Flat Shield

€40.00 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Please select

Tint:

  • 100307.2
  • Buy from us!

    • Best customer reviews
    • We ship the same day until 2.30 pm
    • Worldwide Shipping
    • Refunds within 24 hours
BELL accessory BELL Visor - "3-Snap Flat Shield" Material: Polycarbonate Colour:... more

BELL accessory

BELL Visor - "3-Snap Flat Shield"

  • Material: Polycarbonate
  • Colour: various tints available
  • Manufacturer: BELL (USA)
  • Model: 3-Snap Flat Shield
Material: Polycarbonate
Protection: UV-Protection
Shield Tint: Clear, Gradient, Red, Smoke/ Grey
Made in: China
Related links to "BELL Visor 3-Snap Flat Shield"
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "BELL Visor 3-Snap Flat Shield"
4 Sep 2022

I’m happy

Ein wirklich cooles Visier. Schön stabil und gute Sicht; selbst bei Dunkelfahrten. Für den Bell 500 ein must-have ! Helm24 hat auch wieder superschnell geliefert. Alles TOP ??

22 May 2022

Noch nicht getestet...

das flat shield habe ich noch nicht ausprobiert - es war bei dem Kauf im Set dabei, gefallen tut es mir nicht, werde es noch gelegentlich ausprobieren

26 Oct 2021

Ich hätte nicht erwartet so positiv überrascht

Ich hätte nicht erwartet so positiv überrascht zu sein! Freie Sicht und fast keine Windverwirbelungen unter dem Visier. Die Qualität macht auch einen sehr guten Eindruck.

8 Dec 2017

Solides Original

Stabil und sehr gut verarbeitet. Sitzt fest auf dem Custom 500. Durch die Spoilerlippe unten liegt es gut im Wind und schützt auch das Kinn. Der Helm lässt sich trotzdem an- und ausziehen.
Leider ist es so lang und schwer, das es sich nicht mit einem Klappmechanismus kombinieren lässt.

Write an evaluation
Reviews will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

I have read the data protection information.

Frequently asked question on "BELL Visor 3-Snap Flat Shield"
New question for this article ...
New question for this article ...
(Name/alias and question will be published, the email address of not)

The fields marked with * are required.

Recently viewed